duminică, 4 iunie 2017

Buna ziua din nou!
In aceaste zile libere, mai multe ca de obicei, pentru un sfarsit de saptamana, am stat acasa.
Sotul meu (fost handbalist) lucraza in domeniul sportului si in aceasta perioada a avut mai multe activitati sportive si nu am putut pleca de acasa.
In mica mea curte mi-am facut coltul meu...estival si m-am relaxat ca intr-o adevarata zi de vara, cu mult soare, umbra sub vita de vie, apa, inghetata si fructe!!!



 






    Cerul de un albastru stralucitor, albul imaculat al celor catva nori pufosi si nisipul fierbinte din fata balansoarului au sporit senzatia de vacanta de vara.











 
 








       Sper ca si voi ati avut o zi superba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.